Infinity Blog

Hee iedereen,

Ik had eerst een filmpje gemaakt, als vakantiedagboek, een paar dagen geleden. Maar die kreeg ik dus (niet goed) op mijn laptop :( Ik vertelde er in dat kennissen van mijn vader ook naar de camping zijn gekomen, dat we samen de dagen bij het zwembad hadden doorgebracht en dat we 's avonds samen hebben gegeten wat meestal tot heel laat duurde, waardoor ik niet eerder kon filmen. Ook vertelde ik dat ik naar een hypermarché ben geweest, een supermarkt waar ook nog allerlei andere winkeltjes bij zijn, o.a. kledingwinkels ;D, maar ik had geen geld bij me en we moesten snel weg. Hopelijk ga ik er nog een keer heen, maar dan met geld... Maar nu over wat ik gisteren heb gedaan...
Gisteren ben ik met m'n ouders, broertje, zusje en kennissen van mijn ouders naar een klein eilandje, wat net onder Corsica ligt, 's ochtends met een boot heen gevaren. Ik heb foto's gemaakt van hoe het er daar een beetje uitzag, maar het bestond vooral uit rotsen, dat vond ik dan weer iets minder fotogeniek i.p.v de mooie strandjes met echt heel wit zand en helder water!
Deze rots lijkt op een vogelschedel, ik vond het wel bijzonder, dat het zo door de natuur is gevormd..
Op de terugreis gingen we nog in een grot, en het water was daar echt heel mooi blauw (zie een-na-laatste foto). Het was een bijzondere grot, want naast het mooie blauwe water, was er boven in de grot een gat wat de vorm van Corsica had, dat vertelde de reisleider dan allemaal ;) En op de terugreis kon je vanaf de boot de stad Bonifacio ook op de klif zien staan (laatste foto).

Vandaag ga ik even niks doen, het weer is ook een stuk minder mooi, het renende vanochtend en alles is nu nat, :(
Achja, morgen word het weer mooier!

Liefs Marleen
7/5/2013 06:04:20 am

Leuk! Ik heb zin om op vakantie te gaan nu ;)